I.Boice | Iranian Boice Community


“Lonely Night” lyrics
Lyrics: Jung Yonghwa
Music: Jung Yonghwa
Arranged: Heaven Light
You are gonna be my star
Gotta be their super star
‘n’ tell ‘em you will never change
I can feel the love
But I can’t feel your love
You won’t never make me feel alive
You are already a star
Gotta be their only star
‘n’ tell ‘em you be stay the same
I can feel the love
But I can’t feel your love
I can never ever fall in love
Gonna be a lonely night
I can’t see you really love me
Gonna be a lonely night
I can’t trust you all no more
Can’t you be my light?
Please be my light
I’m not going back to “old me”
Gonna be a lonely night
I can’t trust you all no more
You all lie
You are gonna feel alive
You know I will never lie
You can believe what I say
I can feel the love
But I can’t feel your love
I can never ever fall in love
You are gonna feel like flying
You are gonna be alright
You be live in neverland
Can you let me breath ?
Can you let me dream ?
Can you really make me fall in love ?
Gonna be a lonely night
I can’t see you really love me
Gonna be a lonely night
I can’t trust you all no more
I feel lost
You tell me you feel sorry
I’ll be gone soon
Before you take me down
Gonna be a lonely night
I can’t see you really love me
Gonna be a lonely night
I can’t trust you all no more

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تو ستاره من هستی

و داری ستاره ای میشی که همه جهان میشناسنت

بهم بگو که هیچوقت عوض نمیشی

من میتونم عشقو احساس کنم

ولی نمیتونم عشق تورو نسبت خودم حس کنم

تو هیچ وقت به من احساس زندگی نمیدی

تو قبلا هم یه ستاره بودی

اما داری تنها ستاره انها میشی

بهم بگو که همینجوری میمونی

من میتونم عشق رو احساس کنم

ولی نمیتونم عشق تو نسبت به خودم رو حس کنم

من هیچ وقت نمیتونم عاشقت بشم

امشب شب تنهایی منه

من نمیتونم عشق واقعیتو نسبت به خودم حس کنم

امشب شب تنهایی منه

دیگه نمیتونم باورت کنم

میتونی نور روشن من باشی؟

نور روشن من باش

من قصد ندارم که منو پیر کنی

امشب شب تنهاییه منه

دیگه نمیتونم باورت کنم

تو سراسر دروغی

تو حس میکنی که زنده ای

میدونی که من هیچ وقت دروغ نمیگم

تو میتونی باور کنی که چی میگم

من میتونم عشقو احساس کنم

ولی نمیتونم عشقت رو نسبت به خودم حس کنم

من هیچ وقت نمیتونم عاشقت بشم

تو حس میکنی که داری پرواز میکنی

داری فکر میکنی که خوبی

تو در بی مکانی ها به سر میبری

میتونی بزاری نفس بکشم؟

میتونی بزاری فکر کنم

میتونی بزاری که عاشقت بشم؟

امشب شب تنهاییه منه

من نمیتونم عشق واقعیتو نسبت به خودم حس کنم

امشب شب تنهاییه منه

دیگه نمیتونم باورت کنم

حس میکنم دارم از بین میرم

بهم بگو که احساس پشیمونی میکنی

من به زودی از اینجا میرم

قبلا از اینکه منو به تباهی بکشی

امشب شب تنهاییه منه

من نمیتونم عشق واقعیتو نسبت به خودم حس کنم

امشب شب تنهاییه منه

من دیگه نمیتونم هیچ چیز در مورد تو رد باور کنم

تو سراسر دروغی

 

*****************************************************

—-
“Angel” lyrics
Lyrics: Jung Yonghwa
Music: Jung Yonghwa, Heaven Light
Arranged: Heaven Light
I love you everyday
Can you remember the day we met ?
Baby you came and walk with me. Don’t walk away
You are my number one, number one
You tell me everything
And I will listen I promise baby
Baby you come and hold my hand. Baby can we dance?
Don’t you love me now? Fall in love with me
You’re my only angel
You’re my only angel
Ms pretty be my Mrs
I will make you mine. Girl be easy
You know you are driving me freaking crazy
You’re my only angel
You’re my only angel
Ms sweetie be my Mrs
I will make you mine. Girl be easy
You know you are driving me freaking crazy
I’m your number-one fan
Oh baby why are you crying ?
Don’t tell me you’re fine I am no blind
Oh baby do not walk away, don’t walk away
Now you run away, run away
You broke my heart, yes you did
Can’t you remember the day we met?
Baby you came and hold my hand. Baby yeah we danced
Don’t you love me now? Oh don’t walk away
You’re my only angel
You’re my only angel
Ms pretty be my Mrs
I will make you mine. Girl be easy
You know you are driving me freaking crazy
Love you everyday
You’re my number one
Please be my baby
You’re my only angel
You’re my only angel
Ms pretty be my Mrs
I will make you mine. Girl be easy
You know you are driving me freaking crazy
I’m your number-one fan
—-

-----------------------------------------------------------------------------------

من هرروز عاشقانه دوستت دارم

میتونی اولین روز ملاقاتمون رو بیاد بیاری؟

عزیزم.تو کنار من اومدی و با من قدم زدی.ازم فرار نکن

تو بهترین فرد زندگی منی...بهترین

تو همه چیز رو به من بگو

ومن به همش گوش میدم...قول میدم

عزیزم تو دستان منو گرفتی..عزیزم میشه با هم بر!قصیم؟

دیگه منو دوست نداری؟بیا عاشق هم بشیم

توتنها فرشته منی

تو تنها فرشته منی

دوشیره زیبا همسر من باش

من تو رو متعلق به خودم خواهم کرد.اسوون بگیر دختر

میدونی که تو کاری میکنی که من دیوونت بشم

تو تنها فرشته منی

تو تنها فرشته منی

دوشیره شیرین همسر من باش

من تورو متعلق به خود خواهم کرد .دختر اسوون بگیرش

میدونی که منو داری دیوونت میکنی

من طرفدار درجه یک توام

اوه عزیزم چرا داری گریه میکنی؟

به من نگو که خوبی .من کور نیستم

عزیزم دور نشو..از من جدا نشو

ولی حالا داری از من فرار میکنی...فرار میکنی

تو قلب منو شکستی....درسته تو شکستیش

عزیزم تو اومدی و دست منو گرفتی...اره عزیزم ما با هم رق!صیدیم

نمیتونی روزی که همدیگرو ملاقات کردیم به یاد بیاری؟

دیگه منو دوست نداری؟اوه نه از من دور نشو

تو تنها فرشته منی

تو تنها فرشته منی

دوشیره زیبا همسر من باش

من تورو متعلق به خودم خواهم کرد..دختر اسوون بگیر

میدونی که داری منو دیوونت میکنی

دوست داشتن هرروز

تو بهترین فرد زندگی منی

لطفا همسر من باش

توتنها فرشته منی

توتنها فرشته منی

دوشیره زیبا همسر من باش

من تورو متعلق به خودم خواهم کرد.دخت آسوون بگیر

میدونی که داری منو دیوونت میکنی

من طرفدار درجه اولتم

******************************************************************************

control

I'm so tired of being here. I've been alone
I've been with the darkness and the scary night
I don't have a way to believe
I'm so tired of being here. I've been alone
I've been with the dimness and the awful night
Nobody can explain it, baby
Beyond the pain, beyond the pain
Beyond the dark, beyond the dark
Beyond the game, beyond the game
Spiraling down
I don't have to lay my life down
I don't have to lay myself down
Right, tear down the walls and free myself
I'm everything, I can't control
I don't have to lay my life down
I don't have to lay myself down
Right, tear down the rules and free my soul
I'm everything, nobody can control
I'm so tired of being here. Am I too lost?
But I will get there slowly but surely
It's not so far, baby
I'm so tired of being here. Am I too lost?
So far away from here I'm waiting for sun
I'm waiting for sun everyday yeah
Beyond the pain, beyond the pain
Beyond the dark, beyond the dark
Beyond the game, beyond the game
Spiraling down
I don't have to lay my life down
I don't have to lay myself down
Right, tear down the walls and free myself
I'm everything, I can't control
I don't have to lay my life down
I don't have to lay myself down
Right, tear down the rules and free my soul
I'm everything, nobody can control
I don't have to aim my life down
I don't have to aim myself down
Right, tear down the walls and free myself
I'm everything, I can't control
I don't have to aim my life down
I don't have to aim myself down
Right, tear down the rules and free my soul
I'm everything, nobody can control
Nobody can control
Nobody can control

--------------------------------------------------------------------------------------

از اینجا بودن خسته شدم.من اینجا تنهام

من در شبی تاریک و ترسناک هستم

من راهی برای باور ندارم

از اینجا بودن خسته شدم .من اینجا تنهام

من در یک شب تار و وحشتناک هستم

عزیزم ..هیچکس نمیتونه بیانش کنه

ورای درد.......ورای رنج

ورای تاریکی

ورای بازی

پیچیده و پیچیده ترشدن

من نباید زندگیمو فدا کنم

من نباید خودم رو فداکنم

درسته.رد شدن از دیوار ها و رها شدنم

من همه چیزم . نمیتونم کنترل کنم

من نباید زندگیمو فدا کنم

من نباید خودم رو فدا کنم

درسته.زیر پا گذاشتن قانون وروح ازادم

من همه چیزم.هیچ کس نمیتونه کنترل کنه

از اینجا بودن خسته شدم.آیا دارم از بین میرم؟

من به اهستگی به اونجا میرسم ولی قطعا میرسم

عزیزم این خیلی دور نیست

از اینجا بودن خسته شدم.آیا دارم از بین میرم؟

بسیار دور تر از اینجا.من منتظر خورشیدم

من هرروز به انتظار خورشید میشینم

ورای درد...ورای رنج

ورای تاریکی

ورای بازی

پیچیده و پیچیده تر شدن

من نباید زندگیم رو فدا کنم

من نباید خودم رو فدا کنم

درسته.رد کردن دیوار ها و ازادی خودم

من همه چیزم ..من نمیتونم کنترل کنم

من نباید زندگیم رو فدا کنم

من نبایدخودم رو فدا کنم

درسته.زیر پا گذاشتن قوانین و روح ازادم

من همه چیزم .کسی نمیتونه کنترل کنه

من نبایدزندگیمو هدف قرار بدم

من نباید خودمو هدف قرار بدم

درسته.زیر پا گذاشتن دیوار ها و ازادی خودم

من همه چیزم.هیچ کس نمیتونه کنترلش کنه

من نباید زندگیمو هدف قرار بدم

من نباید خودمو هدف قرار بدم

درسته.زیر پا گذاشتن قوانین و روح ازادم

من همه چیم.هیچ کس نمیتونه کنترل کنه

هیچ کس نمیتونه کنترل کنه

هیچ کس نمیتونه کنترل کنه

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com